Regisztráció és belépés
NAIH-88963/2015
Regisztrációs adatok
Látogatóinknak a regisztráció folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítése érdekében kérjük be és tároljuk. Ügyfélszolgálatunk az ön által megadott adatokat arra használja, hogy indokolt esetben felvegye Önnel a kapcsolatot. Vásárlóink adatait harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adjuk át.
A regisztráció megszüntetése
A rojik.hu lehetővé teszik ügyfeleinek a céggel való kommunikáció visszautasítását.
Ennek módja a következő:
1. az ügyfél küld egy e-mailt igényével a következő címre: kisker@rojik.hu
A felhasználói információk javítása és felújítása
Ügyfeleink az oldalainkon megadott adatokat bármikor megváltoztathatják a “Fiókom” menüpont alatt.
Az adatkezelésben érintettek jogai:
A felhasználók (az adatkezelésben érintettek) bármikor módosíthatják vagy törölhetik adataikat az áruház weboldalán található funkciók (személyes adatok kezelése) segítségével. Lehetőség van az adatok módosítására vagy törlésére az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mail, vagy hivatalos levél útján is. A Rojik Kft. kijelenti, hogy amennyiben az adatkezelés oka (célja) megszűnik, úgy az adatok további tárolásától és kezelésétől a felhasználó tájékoztatása után eltekint.
Az adatkezelésben érintettek jogorvoslati lehetőségeiről az Impresszumban tájékozódhat.
Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Kapcsolatot teremteni a “Kapcsolat” menüpont alatt lehetséges, e-mail-ben az kisker@rojik.hu címre írt levélben, ügyfélszolgálatunk címe:
jogszabály kötelezettségének eleget téve jogosult az adófelügyeleti szervek részére is adatot szolgáltatni, de ha erre sor kerül, erről az adat tulajdonosát (a vásárlót) tájékoztatja. Az adatkezelés kezdete a vásárló regisztrációja és/vagy első rendelésének leadása. Az adatkezelés vége történhet a felhasználó (vásárló) kezdeményezésére (pl. regisztráció megszüntetése), illetve a vásárlási adatok törlése a rojik.hu saját döntésével is. Az adatkezeléssel kapcsolatos problémákkal a rojik.hu felügyeleti szerveihez (ld. Impresszum) lehet fordulni.
Kosár összeállítása & Bevásárlólista
- Használhatja a keresés funkciót, amelyet a lap jobb oldalán a fő menüsor felett talál, és ugyanitt van lehetősége részletes keresésre is, ahol szótöredékekre, szó eleji keresésre, és különböző szűkítésekre van módja, emellett megadhatja a termék maximális vagy minimális árát is beállíthatja. Mindezek mellett az Akciós termékek szekció alatt lehetősége van az akció mértéke szerinti szűkítésre is.
- Ha már bejelentkezett vásárlónk, úgy az oldalon több hasznos funkciót elhelyeztünk mint például a vásárlási történetek.A fiókom fülben pedig bármikor tudja saját adatait módosítani.
Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a kosárba rakom gomb lenyomása után az oldal a kosarába helyezi a terméket és folytathatja a vásárlást, ha nem szeretné folytatni akkor a oldal jobb oldalán lévő kis kosár ikonra kattintva eléri a kosarat, ahol összegezve megtalálja a megrendelésének részleteit, itt tudja módosítani a darabszámot és jobb oldalt pedig meg is tekintheti majd a kiszorzott összeget. Ha pedig több terméket szeretne vásárolni egyszerűen kattintson majd a folytatom a vásárlás gombra. A meglévő terméket a rendszer menti! Az új hozzáadott terméket pedig hozzászámolja a végösszeghez. Ha túl sok terméket adott meg a – (mínusz) gomb lenyomásával bírja csökkenteni vagy a x gombbal törölni a terméket.
Tájékoztató a bankkártyás fizetésről
“A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.”
Termékek árai
Megrendelés leadása
- 1. Termék kiválasztása
- 2. Szállítási adatok
- 3. Áttekintés és fizetés
- 4. Várni a megrendelés kiszállását
- Budapest és környéke esetében a kiszállítást legalább 1 órával megelőzően a kisker@rojik.hu címre küldött e-mailben vagy a 06 20 432 4800 számon van lehetőség, a megrendelő pontos adatainak megadásával.
Szállítási módok, díjak, feltételek
Szállítás esetén, a minimális rendelés értéke 30.000,- Ft
A szállítás 2.539,- Ft szállítási díj felszámolásával történik.
A szállítási díj, a telephelyünktől a címig /kapuig történő szállítását foglalja magába.
A megrendelőnek biztosítania kell a gépkocsi parkolási lehetőségét. Amennyiben szükséges, behajtási engedélyről szintén a megrendelőnek kell gondoskodnia.
A szállítást csak Budapest és vonzáskörzetében tudjuk teljesíteni.
A megrendelést személyesen is át lehet venni a Rákosligeti határúti címen. A megrendelt termék(ek)et 72 órán beül van lehetősége átvenni a visszaigazolásban szereplő telephelyen, azután sikertelen megrendelésnek minősül.
Rendelések teljesítése
A megrendelés feladása után egy automatikus emailt kap amiben részletesen fel van tüntetve a megrendelt áru és a szállítási, számlázási cím. A megrendelést 24-48 órán belül feldolgozzuk. A szállítás megkezdéséről e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk!
Fizetési módok
Választhat utánvétes fizetést, helyszíni fizetést a megadott átvételi pontban, banki előre utalás, vagy online fizetési mód közül.
Vásárlástól való elállás joga
Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a rendeléstől való elállásra (a megvásárolt áru visszaküldésére). Az elállási igényt legkésőbb a rendelés átvétele utáni 8. munkanap végén kell elküldenie ügyfélszolgálatunkra. Az elállást a vásárló nem köteles megindokolni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni, de az elállás elfogadása esetén a rendelés teljes összege visszafizethető a vásárló részére (a szállítási díjat is beleértve). Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. A sértetlenséget nem zárja ki a felbontott külső csomagolás. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetés után. Vagy lehetőség van az elállás érvényesítésére a következő rendelés kiszállításánál is. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása készpénzben történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül.
Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresse meg ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, postai levél) is jelezze!
Felhívjuk azonban vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, mert minden olyan esetben amikor a vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan (pl. romlott) áruk cseréjéről.
Szavatosság, reklamáció
Megrendelőt (vásárlót) az ide vonatkozó rendeletek és jogszabályok alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jogot a rojik.hu mint forgalmazó gyakorolja. A szavatosság alapján a hibás nem használható termékeket a megrendelő nem köteles átvenni. A szavatossági igény jelezhető az áru átvételekor jelezhető és érvényesíthető. Amennyiben a szavatossági probléma a termék használatba vételekor derül csak ki, azt a vásárló utólag is jelezheti áruházunknak, az ügyfélszolgálatunknak küldött bejelentés formájában.
Amennyiben a vásárlása során bármilyen további panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze e-mail-ben a kisker@rojik.hu címen vagy telefonon a 06 20 432 4800-as számon.