Regisztráció és belépés
A vásárláshoz nem kell regisztrálnod, ha magánszemélyként lépsz be az áruházba, de ha gyakran vásárolsz, érdemes regisztrálni, mert így nem kell minden alkalommal újra megadnod az adataidat. Ha úgy döntesz, hogy regisztrálsz, csak kattints a “Regisztráció” menüpontra, és add meg a neved, e-mail címed és jelszavad. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció lehetséges.
Miután elküldted a regisztrációd, egy e-mailt küldünk a megadott e-mail címedre a regisztráció érvényesítéséhez szükséges információkkal. Ez segít elkerülni a téves regisztrációkat. Az érvényesítésre 5 nap áll rendelkezésedre. Ha sikeresen érvényesítetted a regisztrációt az e-mailben található link segítségével, utána bármikor vásárolhatsz az áruházunkban.
Regisztráció és bejelentkezés után a “Személyes adatok” menüpontban adhatod meg a Szállítási és Számlázási adatokat, valamint beállíthatsz egy alapértelmezett fizetési módot. Így nem kell minden alkalommal újra megadnod ezeket az információkat
Ne aggódj, ügyfélszolgálatunk nem látja a személyes adataidat, azt csak te módosíthatod. Ha viszonteladóként regisztrálsz, az adataidat a számlázáshoz és a kapcsolattartáshoz használjuk fel.
Ha már regisztrált vásárlónk vagy, csak kattints a Bejelentkezés oldalra az oldal tetején, és jelentkezz be az adataiddal. Ha elfelejtetted a jelszavad, nyugodtan használd a Jelszó emlékeztető gombot, és elküldjük neked a jelszót a regisztrált e-mail címedre.
NAIH-88963/2015
Regisztrációs adatok
A regisztráció folyamán megkérünk téged, hogy add meg a személyes adataidat, például a neved, címed, telefonszámod és e-mail címed. Ezeket az adatokat kizárólag a megrendeléseid teljesítéséhez kérjük be és tároljuk. Ha szükséges, az ügyfélszolgálatunk felveheti veled a kapcsolatot az általad megadott adatok alapján. Fontos tudnod, hogy az általad megadott adatokat nem adjuk át harmadik félnek, semmilyen körülmények között.
A regisztráció megszüntetése
Ha nem szeretnél kommunikálni velünk, egyszerűen küldj egy e-mailt az alábbi címre az igényeddel kapcsolatban: kisker@rojik.hu
A felhasználói információk javítása és felújítása
Bármikor megváltoztathatod az általad megadott adatokat a “Fiókom” menüpont alatt.
Az adatkezelésben érintettek jogai:
Felhasználóként (az adatkezelésben érintett személy), bármikor módosíthatod vagy törölheted adataidat az áruház weboldalán található funkciók (pl. “Személyes adatok kezelése”) segítségével. Lehetőséged van az adatok módosítására vagy törlésére az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mail vagy hivatalos levél útján is. A Rojik Kft. kijelenti, hogy ha az adatkezelés oka (célja) megszűnik, akkor az adatok további tárolásától és kezelésétől téged tájékoztatunk, és azt megszüntetjük.
Az adatkezelésben érintettek jogorvoslati lehetőségekről az Impresszumban tájékozódhatsz.
Hogyan léphetsz kapcsolatba velünk?
A “Kapcsolat” menüpont alatt könnyen felveheted velünk a kapcsolatot a kisker@rojik.hu címre írt levélben vagy a 06-20-432-4800-as telefonszámon.
A jogszabály kötelezettségének eleget téve jogosult az adófelügyeleti szervek részére is adatot szolgáltatni, hogy ha erre kerül sor, az adat tulajdonosát, tehát téged, mint vásárlót értesítjük. Az adatkezelés a vásárló regisztrációjával és/vagy az első rendelés leadásával kezdődik. Az adatkezelés véget érhet a felhasználó (vásárló) kezdeményezésére (például regisztráció megszüntetése), valamint a vásárlási adatok törlésével, amit a rojik.hu saját döntése alapján hajthat végre. Az adatkezeléssel kapcsolatos problémáiddal bátran fordulhatsz a rojik.hu felügyeleti szerveihez (ld. Impresszum).
Kosár összeállítása & Bevásárlólista
- Használhatod a keresés funkciót, melyet a lap jobb oldalán a fő menüsor felett találsz. Ugyanezen a helyen részletes keresésre is van lehetőséged, ahol szótöredékekkel, szó eleje alapján, valamint különböző szűrési lehetőségekkel keresel. Emellett beállíthatod a termék maximális vagy minimális árát is. Az “Akciós termékek” szekció alatt az akció mértékének megfelelő szűrésre is lehetőséged van.
- Ha már be vagy jelentkezve vásárlóként, akkor az oldalon több hasznos funkció is rendelkezésedre áll, például a vásárlási történeted megtekintése. A “Fiókom” fül alatt pedig bármikor módosíthatod saját adataidat.
Ha valamelyik terméket meg szeretnéd vásárolni, egyszerűen nyomd meg a “Kosárba rakom” gombot. Ekkor az oldal a terméket a kosaradba helyezi, és folytathatod a vásárlást. Ha nem szeretnéd folytatni, a jobb oldalon lévő kis kosár ikonra kattintva elérheted a kosarat, ahol összegezve megtalálod a megrendelésed részleteit. Itt módosíthatod a darabszámot, és a jobb oldalon megtekintheted a kiszámított összeget. Ha több terméket szeretnél vásárolni, egyszerűen kattints a “Folytatom a vásárlást” gombra. A rendszer automatikusan menti az előzőleg hozzáadott termékeket, és az újonnan hozzáadottakat hozzáadja a végösszeghez. Ha túl sok terméket adtál hozzá, a “- (mínusz)” gombbal csökkentheted a mennyiséget, vagy a “x” gombbal törölheted a terméket.
Tájékoztató a bankkártyás fizetésről
“A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.”
Termékek árai, képei
Megrendelés leadása
- 1. Termék kiválasztása
- 2. Szállítási adatok megadása
- 3. Rendelés áttekintése és fizetés
- 4. Várni a megrendelés kiszállását
- Budapest és környéke esetében a kiszállítást legalább 1 órával megelőzően a kisker@rojik.hu címre küldött e-mailben vagy a 06 20 432 4800 számon van lehetőséged, a pontos adataid megadásával.
Szállítási módok, díjak, feltételek
Szállítás esetén a minimális rendelési érték 30.000,- Ft.
A szállítási díj 1.270,- Ft, ami a telephelyünktől a címig/kapuig történő szállítást tartalmazza.
Fontos, hogy a megrendelőnek biztosítania kell a gépkocsi parkolási lehetőségét. Amennyiben szükséges, a behajtási engedélyről is a megrendelőnek kell gondoskodnia.
A szállítást kizárólag Budapest és vonzáskörzetében tudjuk biztosítani.
Emellett lehetőséged van a megrendelés személyes átvételére a Rákosligeti határúti címen is. A megrendelt termékeket 72 órán belül kell átvenned a visszaigazolásban megjelölt telephelyen, különben a megrendelésed sikertelennek minősül.
Rendelések teljesítése
A megrendelés feladása után automatikus e-mailt kapsz, amely részletesen felsorolja a megrendelt árut, valamint a szállítási és számlázási címet. A megrendelésedet 24-48 órán belül feldolgozzuk. A szállítás megkezdéséről e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk.
Fizetési módok
Választhatsz utánvétes fizetést, helyszíni fizetést a megadott átvételi pontban, banki előre utalást vagy online fizetési módot.
Vásárlástól való elállás joga
Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint lehetőséged nyílik a rendeléstől való elállásra (a megvásárolt áru visszaküldésére). Az elállási igényt legkésőbb a rendelés átvétele utáni 8. munkanap végén kell elküldened ügyfélszolgálatunkra. Az elállást nem vagy köteles megindokolni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket köteles vagy megfizetni, de az elállás elfogadása esetén a rendelés teljes összege visszafizethető a részedre (a szállítási díjat is beleértve). Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatod, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatod vissza. A sértetlenséget nem zárja ki a felbontott külső csomagolás. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetés után. Vagy lehetőséged van az elállás érvényesítésére a következő rendelés kiszállításánál is. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása készpénzben történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül.
Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresd meg ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, postai levél) is jelezd.
Felhívjuk azonban a figyelmedet, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén bátran fordulj hozzánk ügyfélszolgálatunkhoz. Minden olyan esetben, amikor a vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan (például romlott) áruk cseréjéről.
Szavatosság, reklamáció
Az ide vonatkozó rendeletek és jogszabályok alapján a vásárlót, tehát téged szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jogot mi, a rojik.hu mint forgalmazó gyakoroljuk. Ha a termék hibás és nem használható, nem vagy köteles azt átvenni. A szavatossági igényt az áru átvételekor lehet jelezni és érvényesíteni. Ha a szavatossági probléma csak a termék használatba vételekor derül ki, azt utólag is jelezheted nekünk az ügyfélszolgálatunknak küldött bejelentés formájában.
Amennyiben a vásárlása során bármilyen további panaszod merülne fel, úgy reklamációdat kérjük jelezd e-mail-ben a kisker@rojik.hu címen vagy telefonon a 06 20 432 4800-as számon.